Meer informatie over bestellen

Op deze pagina vindt u alle vragen over het plaatsen van een bestelling. Mocht u er niet uitkomen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is heel eenvoudig. Klik op het gewenste artikel en klik daarna op de knop “in winkelwagen”. Het artikel dat u wilt bestellen wordt daarna toegevoegd aan uw winkelwagentje. Heeft u alle artikelen toegevoegd die u wilt bestellen klik dan op het winkelmandje en klik op “Verder naar bestellen”.

Hoe vind ik snel het gewenste artikel?

U kunt snel artikelen vinden door gebruik te maken van de hoofdnavigatie. Wij hebben de verschillende productgroepen uitgesplitst zodat snel duidelijk wordt waar u moet zoeken. Als u op een categoriepagina klikt kunt u vervolgens het filter gebruiken om de gewenste kleur, afmeting etc. te filteren.

Hoe kan ik een artikel zoeken?

U kunt eenvoudig uw zoekwoord invullen bovenaan de pagina in de zoekbalk. Let op, probeer zo specifiek mogelijk het zoekwoord te omschrijven. Dan krijgt u de beste zoekresultaten. Komt u er toch niet uit? Bel of mail dan gewoon even onze klantenservice.

Waarom staan er verschillende prijzen bij het artikel?

Wij zijn een groothandel die voornamelijk alleen aan bedrijven levert. Het is geen probleem voor particulieren om bij ons te bestellen.

De prijzen worden bij ons dan ook standaard exclusief BTW weergegeven. Daarnaast is de inclusief BTW prijs ook zichtbaar op de categorie- en productpagina.

Bij een aantal artikelen staat er een vanaf prijs vermeldt. Dit houdt in dat bij een grotere afname een staffelkorting geldig is. De prijs wordt automatisch aangepast afhankelijk van het bestelde aantal.

Kan ik uit het buitenland bestellen?

Ook buitenlandse klanten kunnen eenvoudig bij ons bestellen. Standaard leveren wij in Nederland, België en Duitsland. Maar ook vanuit andere landen kunt u bestellen. U kunt dan even per mail contact opnemen.

Beschikt u over een BTW nummer dan kunt u dit invullen bij de checkout of in uw account. Als het BTW nummer geldig is dan zal de BTW automatisch verlegd worden.

Hanteren jullie een minimaal bestelbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimaal bestelbedrag.

Wat is de levertijd van de artikelen?

De levertijd van de artikelen staat vermeldt op de pagina van het artikel. Artikelen met een levertijd van "Vóór 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verstuurd" zijn op voorraad en worden dezelfde dag verzonden.

Het kan voorkomen dat u een hoger aantal bestelt dan bij ons op voorraad is of dat u een artikel bestelt met een andere levertijd. Deze artikelen moeten wij dan voor u bestellen. Wij brengen u altijd via een status email op de hoogte van de verwachte levertijd. In overleg kan dan eventueel de bestelling nog aangepast worden.

Ik heb mijn bestelling afgerond en betaald, wat nu?

Als u het betaalproces heeft afgerond krijgt u automatisch per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Als u de orderbevestiging niet heeft ontvangen verzoeken wij u om uw e-mail inbox nogmaals te controleren. Het is mogelijk dat orderbevestiging in de spam terecht komt. Dit gebeurt vaak bij Gmail, Hotmail en Outlook. U kunt ook inloggen op uw account om de bestelling te zien. Let op! Dit kan alleen als u een account heeft aangemaakt.

Nadat wij uw bestelling binnen hebben wordt deze verwerkt en verzonden, mits de betaling is afgerond en alle artikelen op voorraad zijn. Mocht uw bestelling niet compleet zijn dan ontvangt u hierover een status email.