Tel. 0499-421702 | Minimaal bestelbedrag €15,00 | Gratis verzending vanaf €75,00!

Welkom!

Bestellen

Wij hebben de meest voorkomende vragen op een rij voor u gezet.

Hoe kan ik artikelen vinden?

U kunt gebruik maken van de navigatiebalk waarbij u de gewenste productcategorie kunt vinden. U komt op de productpagina van uw keuze. U kunt daarna aan de linker zijde van de pagina de gewenste filters instellen zodat de producten van uw keuze geselecteerd worden.

Door de filters te wissen gaat u weer terug naar de productcategorie waar alle producten worden weergegeven.

Hoe kan ik zoeken op Decoma.nl?

Bovenaan de pagina staat een zoekveld met daarin de tekst "zoeken". In dit tekstvak kunt u het zoekwoord invullen. Nadat u op "enter" of het loepje heeft gedrukt worden de artikelen getoond die voldoen aan uw zoekterm. U kunt daarna op het gewenste artikel klikken om het te bestellen.

Ik kan het gewenste product niet vinden, wat nu?

Heeft u een product eerder besteld en kunt u het niet meer vinden? Of zoekt u iets wat niet op onze site staat. U kunt dan het beste contact opnemen met een van onze medewerkers. Sommige artikelen staan niet vermeld in de webwinkel maar kunnen wij wellicht wel leveren.

Waarom staan er verschillende prijzen bij de artikelen?

Bij alle artikelen staan twee verschillende prijzen. Een prijs is inclusief btw en de andere prijs is exclusief btw.

Sommige artikelen hebben er een derde prijs bij staan. Dit is de staffel- of aanbiedingsprijs. Staffelkorting geldt bij afname van meerdere verpakkingseenheden. U besteld bijvoorbeeld 10 verpakkingen van 50 organza zakjes, in totaal zijn dat dus 5000 zakjes. Dit staat aangeven als de "vanaf prijs".

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Het bestellen van een artikel kunt u doen door het artikel aan het winkelwagentje toe te voegen. Bij aantal vult u het aantal artikelen in dat u wenst te bestellen. Daarna klikt u op "In winkelwagen" en het artikel wordt toegevoegd aan uw bestelling. LET OP: Bij sommige producten moet u een keuze maken voor de breedte of kleur. U krijgt een melding als geen keuze is gemaakt en daarna kunt u dit alsnog doen.

Nadat u het artikel toegevoegd heeft aan uw winkelwagentje kunt u gewoon verder winkelen. U kunt dus bij artikelen met meerdere kleuren de overige kleuren direct toevoegen aan uw winkelwagentje.

Wilt u uw winkelwagen zien dan klikt u aan de rechter bovenzijde van de pagina op "Winkelwagen" en de winkelwagen met de geselecteerde artikelen wordt weergegeven.

Kan ik uit het buitenland bestellen?

Ook buitenlandse klanten kunnen gewoon bij ons bestellen. Als u een BTW nummer heeft kunt u dit invullen bij uw bedrijfsgegevens. De BTW wordt dan door ons verlegd zodat u geen BTW hoeft te betalen in Nederland.

Bij buitenlandse klanten vragen wij wel altijd een pro forma betaling. U kunt dan helaas niet op factuur bij ons bestellen.

Heeft u een minimaal bestelbedrag?

Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van € 15,00 exclusief 21% BTW. Dit bedrag is exclusief verzendkosten.

Komt u niet aan het minimale bestelbedrag, maar wilt u de artikelen wel hebben? Onder € 15,- is het wel mogelijk om de artikelen bij ons in Lieshout afhalen.

Kan ik bij Decoma op factuur bestellen?

Alleen Nederlandse bedrijven die eerder bij ons besteld hebben kunnen bij ons op factuur bestellen. Bent u nieuwe klant dan vragen wij altijd een pro forma betaling. Als u een nieuwe klant bent kiest u voor de betaalwijze "Bankoverschrijving". U ontvangt dan onze bankgegevens en u kunt het totaalbedrag aan ons overmaken. Wij verzoeken u het ordernummer te vermelden bij uw betaling.

Heeft u een pro forma factuur nodig voor de administratie vermeldt dit dan even bij de opmerkingen en wij sturen u de pro forma factuur per e-mail toe.

Vaste klanten kunnen na het aanmaken van een account gewoon bij ons op factuur bestellen en betalen binnen 14 dagen na aflevering. Na de eerste bestelling kunt u inloggen middels uw email adres en gekozen wachtwoord. Bij de afrekenpagina verschijnt dan de optie "Op factuur" waarmee u op rekening kunt bestellen.

Waarom wordt er een account aangemaakt?

Als u bij ons besteld wordt er automatisch een account voor u aangemaakt. Een account biedt voor u vele voordelen! U kunt uw orderhistorie inzien en hoeft ook niet telkens bij uw bestelling de contactgegevens in te vullen. U kunt bij een volgende bestelling gewoon inloggen met uw account.

Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te bestellen als u een account bij ons heeft. Deze optie "Op factuur" wordt zichtbaar als u een account heeft en ingelogd bent. Bent u nieuw klant? Dan vragen wij voor de eerste bestelling wel een vooruitbetaling.

Mijn bestelling is afgerond, en nu?

Als u het betaalproces heeft afgerond krijgt u automatisch per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Als u de orderbevestiging niet heeft ontvangen verzoeken wij u om uw e-mailadres nogmaals te controleren. U kunt ook inloggen op uw account om de bestelling te zien. Indien gewenst kunt u dan de bestelling zelf afdrukken.

Nadat wij uw bestelling binnen hebben wordt deze direct verwerkt en verzonden, mits de betaling is afgerond en alle artikelen op voorraad zijn. Mocht uw bestelling niet compleet zijn dan ontvangt u hierover een statusmail.

Hoe krijg ik een kortingscode?

Kortingscodes kunt u krijgen door u in te schrijven op onze nieuwsbrief of door ons te liken en volgen op Facebook. U ontvangt dan leuke aanbiedingen en kortingscodes die u kunt gebruiken in onze webwinkel. U kunt eenmalige korting krijgen als u een recensie plaatst via de mail die u na uw eerste bestelling krijgt. U krijgt deze via de mail, nieuwsbrief of via onze Facebookpagina!

Mijn kortingscode werkt niet.

Helaas zijn er websites aanwezig die willekeurig kortingscodes aanmaken en plaatsen. Deze codes zijn niet geldig en werken niet bij onze site. Alleen codes die door Decoma worden verstrekt kunt u gebruiken.

Heeft u een kortingscode van ons ontvangen, maar deze werkt niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice.