Meer informatie over bezorgen & afhalen

Op deze pagina vindt u alle informatie over de bezorging of het afhalen van uw bestelling.


Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot €20,00 (excl. BTW) rekenen wij €6,95 verzendkosten. Bij bestellingen van €20,00 tot € 100,00 (excl. BTW) rekenen wij €4,95 verzendkosten (excl. 21% BTW). Deze kosten gelden voor levering op één adres binnen Nederland.

Moet de bestelling in delen geleverd worden en/of op meerdere adressen is dit altijd maatwerk en verzoeken wij u contact op te nemen met een van onze medewerkers.

Wij leveren uw bestelling franco vanaf €100,00 (excl. 21% BTW) op één adres en alleen in Nederland.

De verzendkosten voor leveringen in België en Duitsland bedragen €9,95 bij bestellingen tot €20,00 (excl. BTW). Bij bestellingen vanaf €20,00 rekenen wij €7,95 verzendkosten. Ook hierbij geldt dat het op één adres in België of Duitsland is. Franco levering naar België of Duitsland is vanaf €200,00.

Uiteraard kunnen wij ook naar andere landen leveren! De verzendkosten hiervoor worden berekend op basis van de bestelling en het gewicht. Hiervoor kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice.


Met welke transporteur worden de pakketten geleverd?

Wij versturen onze pakketten met GLS.

GLS is een zakelijk georiënteerde vervoerder en wordt door ons als zeer professioneel en betrouwbaar ervaren. Het afleverpercentage voor pakketten die de eerstvolgende werkdag geleverd worden ligt boven de 97 procent.

LET OP! Omdat GLS zakelijk georienteerd is levert GLS niet op zaterdag!

Voor palletzendingen maken wij gebruik van diverse transporteurs. Voor speciale zendingen kunnen wij altijd in overleg met de klant de gewenste transporteur inschakelen.


Wat is de levertijd van de pakketten?

Bestellingen die vóór 15.00 uur zijn geplaatst, betaald en die volledig voorradig zijn, worden door ons dezelfde werkdag nog verzonden. Bestellingen die na 14.30 uur of in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag door ons in behandeling genomen.

De levertijd van GLS is 1 a 2 werkdagen in Nederland waarbij gezegd moet worden dat meer dan 97% van de pakketten de eerstvolgende werkdag afgeleverd worden. LET OP! Omdat GLS zakelijk georienteerd is levert GLS niet op zaterdag!

De pakketten die naar België en Duitsland verstuurd worden, worden gewoonlijk binnen 1-3 werkdagen afgeleverd.

Wij kunnen helaas geen aflevergarantie geven. In het proces kan er altijd altijd iets misgaan met het verwerken of transport van het pakket. Zeker in de drukke periodes (rond de feestdagen) kunnen levertijden iets langer zijn. U krijgt van ons altijd een mail met de track & trace code van GLS. Dus u kunt het pakket te alle tijde volgen.


Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra wij uw pakket hebben overgedragen aan GLS wordt deze aangemeld in het systeem. U ontvangt dan een email met daarin de track & trace code bij verzending. Met de track & trace code kunt u eenvoudig uw pakket op de website van GLS volgen.

Op de website van GLS kunt u eventueel ook aangeven of u het pakket bijvoorbeeld naar een pakketpunt wil laten toesturen.


Kan ik mijn bestelling afhalen?

Uiteraard kunt u uw bestelling ook afhalen bij ons magazijn in Duiven (Gelderland). Bij het plaatsen van uw bestelling kiest u voor de optie "afhalen". Kies daarna voor de gewenste betaalmethode en plaats uw bestelling. Zodra uw bestelling compleet is krijgt u van ons een email dat uw bestelling afgehaald kan worden. Wij verzoeken u dan een afspraak maken om de artikelen af te halen. Het maken van de afspraak kan via mail en telefonisch.